Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

Echte waterproof mascara: tubes van Blinc



Ik was wat opzoekingen (klinkt wetenschappelijk, ookal amuseer ik me rot als ik met make up bezig ben) aan het doen in verband met make up voor tijdens zomerse activiteiten zoals zwemmen, sport, zonnen, pretparken, je weet wel: plakkerige boeltjes die je mooie gezichtje doen smelten als sneeuw voor de zon, toen ik op een comment van een kenner stootte die het volgende aanraadde: Blinc mascara.

Blinc was naar het schijnt de eerste die met het idee van "tubes" rond de wimpers op de proppen kwam in de plaats van mascara als een "verf". Als ik het mij goed herinner heeft Maybelline recent ook zoiets uitgebracht. De tubes zijn, aangezien ze geen verf zijn, maar een soort harder worderende acrlylische lak/vet, volledig waterproof.

Volgens een bron:

"Once applied, the tubes bind to your lashes and cannot run, smudge, clump or flake, even if you cry or rub your eyes. Blinc's mascara will add both volume and length to give you a radiant natural look that lasts all day.

For best results use Blinc mascara on clean dry lashes. Apply one or more coats within 2 minutes. Once dry, additional coats cannot be added.

Remove the mascara, using lots of water and gentle pressure. Neither water nor pressure alone will remove Bline water-resistant mascara."

Het kost 18 dollar, wat zoveel is als 11 euro.

Ook Bare Escentuals heeft een langhoudende mascara: Weather Anything, voor 13 dollar online.

Yorum Gönder

0 Yorumlar